دانلود مطالعه سدهای رودخانه اندوقان شهرستان جوین و تعیین ابعاد طراحی سرریز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2006
نویسنده : reza shahrezaiie

در فایل زیر رودخانه اندوقان شهرستان جوین با HE-CHMS شبیه سازه شده است. در این رودخانه ابتدا هیدروگراف با دبی پیک 144 متر مکعب در ثانیه وارد مخزن بند خاکی A'6-2 (مخزن پر است) می شود. سپس از روی سرریز لبه تخت به عرض 40 متر و بدون تغییر مقدار دبی پیک عبور می نماید. سپس هیدروگراف در طول 1 کیلومتر در رودخانه روند می شود (با روش روندیابی موج سینماتیک). باز هم دبی تغییر محسوس نمی نماید. در مرحله بعد هیدروگراف وارد مخزن بند خاکی A'6-1 (مخزن پر است) می شود. سپس جریان از روی سرریز اوجی به طول 30 متر و ارتفاع 3/5 متر (P=3.5 m) عبور می نماید. این بار دبی پیک به حدود 120 متر مکعب در ثانیه کاهش می یابد. تمامی این فرایند در مدل HEC HMS شبیه سازی شده است.
آقایان مهندسین محمد رضا راهنورد (شرکت مشاور تکاب سبز طوس) و ابراهیم فلاح تفتی (شرکت مشاور مهار سیلاب خراسان) و حسن عباسپور (شرکت مشاور کشت گستر خراسان) بوسیله مشورت و خرد جمعی، عرض مناسب سرریز را طراحی نمودند. این فایل بخصوص برای دانشجویان و مهندسی طراح بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

برای دانلود اینجا کلیک کنید...

http://www.4shared.com/rar/0jxoA0wV/Andoghan_River_and_Dam_Routing.html




Get Your Own Scroller
Glitter Graphics, Glitter Pics

:: موضوعات مرتبط: متفرقه , سد و رودخانه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: